Не вистачає мобільного інтернету та доводиться купувати додаткові пакети мегабайтів або доплачувати за дзвінки на номери інших операторів? Сьогодні розповідаємо, як змінити тариф, щоб взяти під контроль витрати та не перейматися про доступ до послуг.
Звички та потреби — основа вдалого вибору
Перший крок до правильного тарифного плану — це розуміння власного стилю користування мобільним зв'язком. Абоненти Київстар можуть відстежувати залишки послуг в додатку, щоб знати, який саме напрям є пріоритетним — дзвінки, повідомлення, мобільна передача даних, роумінг та ін.. Можна керуватися і тим, що ви найчастіше дозамовляєте протягом місяця — це і буде дефіцитний напрям, який треба компенсувати. Другий параметр — щомісячна вартість послуг. Визначте верхню межу витрат на зв'язок, щоб одразу розуміти, які плани розглядати.
Форми обслуговування для абонентів Київстар
Детальна інформація про тарифи оператора Київстар доступна на сайті або в додатку Мій Київстар. Компанія пропонує клієнтам контрактний та передплачений зв'язок. Перший варіант передбачає:
- авторизацію за паспортними даними для будь-яких суттєвих змін, щоб захистити особисті та фінансові дані абонента;
- знижки на перші 4 оплати тарифу;
- можливість об'єднання до 5 номерів на одному особовому рахунку, щоб контролювати витрати за ними, вчасно поповнювати баланс;
- списання плати за користування пропорційними частинами протягом місяця, а нарахування на початку місяця всього обсягу послуг.
Щоб користуватися пакетними даним у тарифах передплати необхідно внести на рахунок повну вартість плану.

Оцінка наповнення тарифу
На сайті оператора всі плани розділені за типами:
- для мобільного зв'язку — з хвилинами розмов на різні напрямки, повідомленнями, мобільним інтернетом і додатками, за які оператор не знімає мегабайтів;
- для стаціонарного інтернету — передбачають безлімітну передачу даних на швидкості до 100 Мбіт/с або до 1 Гбіт/с, залежно від наявного покриття;
- комплексні, що об'єднують одночасно всі типи послуг оператора — зв'язок, Домашній Інтернет, Київстар ТБ з трансляцією телеканалів та бібліотекою фільмів, серіалів, шоу;
- для бізнесу, які підходять підприємцям та компанія різного масштабу.
В кожному з них є статична частина — об'єми хвилин, мегабайтів та повідомлень і змінна — Суперсили. Це послуги, які можна обрати з переліку та змінювати кожні 4 тижні. Для абонентів передплати передбачена 1 Суперсила, а для більшості контрактних — одразу 2.
Як перейти на новий тариф?
Коли новий тарифний план вибраний, залишається лише здійснити перехід. Процедура доступна:
- на сайті оператора або в додатку Мій Київстар — після авторизації в особистому кабінеті необхідно знайти обрану пропозицію, натиснути кнопку «Підключити» та виконувати покрокові інструкції;
- в голосову меню за номером 477*1.
Щоб перейти на план зі стаціонарним інтернетом для дому, необхідно перевірити наявність покриття та залишити заявку на сайті, в додатку або через оператора в голосовому меню.